Dobra Fundacja organizator pierwszej ogólnopolskiej antymobbingowej kampanii społecznej Godność ma swoje imię, z radością informuje, że Partnerem kampanii został Antal.
Antal jest wiodącą firmą w regionie CEE, zajmująca się dostarczaniem rozwiązań w zakresie rekrutacji stałych, outsourcingu, consultingu HR i badań rynku. U podstaw sukcesu organizacji leży wysoka jakość oferowanych usług oraz ludzie, których kapitałem jest wiedza zgromadzona przez 26 lat działalności firmy. Antal tworzy metody i narzędzia, które przewyższają oczekiwania klientów i standardy rynkowe, będąc jednocześnie liderem zrównoważonej transformacji w branży.
Firma oferuje partnerom biznesowym wiedzę i doświadczenie ekspertów z 10 głównych sektorów, którzy zapewniają usługi dopasowane do zróżnicowanych potrzeb i oczekiwań. Branżowe ukierunkowanie konsultantów sprawia, że są oni nie tylko skutecznymi rekruterami, ale także wykwalifikowanymi doradcami, posiadającymi unikalną wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi oraz najnowszych trendów na rynku pracy.
Firma aktywnie działa na rzecz rozwoju swojego otoczenia, wspierając pozytywne zmiany społeczne. Odpowiedzialność społeczna Antal to wyrównywanie szans, kształtowanie rynku pracy, edukacja przyszłych i obecnych przedsiębiorców w tematach dotyczących najbardziej wrażliwych wyzwań społecznych oraz podejmowanie inicjatyw na rzecz lokalnych społeczności. Działania firmy realizowane są w ramach zobowiązań Strategii ESG Antal na lata 2022- 2025, w ramach której organizacja zidentyfikowała obszary, w których może mieć realny wpływ i wykorzystać mocne strony i doświadczenie do tworzenia rozwiązań i budowania programów wspierających m.in. rozwój kapitału ludzkiego, równość płci i różnorodność, walkę z wykluczeniem, innowacyjność, wzrost gospodarczy. Działania w ramach społecznej odpowiedzialności Antal realizuje dzięki projektom prowadzonym w partnerstwach z organizacjami branżowymi i NGO-sami oraz dzięki ogromnemu zaangażowaniu pracowników.